Погляди зарубіжних педагогів на сутнісні характеристики курикулуму

Локшина, О. І. (2015) Погляди зарубіжних педагогів на сутнісні характеристики курикулуму. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (79). pp. 38-42. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (266kB) | Preview

Abstract

У статті представлено ідеї зарубіжних педагогів щодо сутнісних характеристик курикулуму, зокрема, його типів та рівнів, серед яких розрізняють: ідеальний, офіційний, сприйнятий, тестований, курикулум у форматі індивідуального навчального досвіду учнів. Розкрито поняття ''прихований курикулум''. Зроблено висновок, що важливим в умовах поширення курикулярних ідей в Україні є віднайдення оптимальних варіантів кореляції курикулуму з національними підходами до структурування змісту освіти та організації навчального процесу.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: курикулум, зміст освіти, Україна, типи курикулуму
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 02 Jun 2015 08:51
Last Modified: 02 Jun 2015 08:59
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17589

Actions (login required)

View Item View Item