Диференціація змісту шкільної освіти у 70-х рр. XX ст.

Пироженко, Л. В. (2015) Диференціація змісту шкільної освіти у 70-х рр. XX ст. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (79). pp. 50-53. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (247kB) | Preview

Abstract

У статті проаналізовано досвід диференціації змісту загальної середньої освіти у педагогічній науці і практиці освіти у кінці 70-х рр. ХХ століття. Розкрито підходи до організації факультативів, вимоги до відбору і структурування їх змісту, вибору методів і форм їх проведення. Виявлено, що незважаючи на певні недоліки та прорахунки у досліджуваний період завдяки факультативним заняттям були створені реальні передумови для більш динамічного і продуктивного розвитку інтересів і нахилів учнів, диференційованого підходу до формування їх творчих здібностей. Вони сприяли поглибленню знань учнів з окремих предметів, вдосконаленню практичних умінь та навичок, розвитку їх інтересу до тої чи іншої науки.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: зміст освіти, диференціація, факультатив
Subjects: L Education > LA History of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 02 Jun 2015 08:56
Last Modified: 02 Jun 2015 09:04
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17591

Actions (login required)

View Item View Item