Концепції інформатизації вищої освіти: вітчизняний і зарубіжний погляди

Атаманчук Ю. М. (2015) Концепції інформатизації вищої освіти: вітчизняний і зарубіжний погляди. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (79). С. 59–64. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (268kB) | Preview

Анотація

У статті порушено питання інформатизації управління навчально-виховним процесом, висвітлене в педагогічній теорії, оскільки сучасний світовий простір носить інформаційний характер, а поінформованість суб’єктів навчального процесу є необхідністю. Досліджено проблеми інформатизації управління в сучасних умовах глобалізації та інтеграційних суспільних процесів. Подано аналіз вітчизняних і зарубіжних концепцій інформатизації вищої освіти. Розкрито процес, за допомогою якого інформаційні технології дають можливість підвищити ефективність усіх складників управлінської діяльності. Перспектива дослідження полягає у подальшому науковому обґрунтуванні концептуальних засад та розробленні та експериментальній перевірці моделі даної педагогічної системи.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: інформатизація, вищі навчальні заклади, програма інформатизації, інформатизація управління, управління, ІКТ.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 02 Черв 2015 09:04
Оновлення: 02 Черв 2015 09:14
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17593

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу