Трансформація педагогічних поглядів на проблему реалізації диференційованого підходу у навчанні у XX – XXI століттях

Гуманкова О. С. (2015) Трансформація педагогічних поглядів на проблему реалізації диференційованого підходу у навчанні у XX – XXI століттях. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (79). С. 81–86. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (271kB) | Preview

Анотація

Статтю присвячено проблемі розвитку ідей диференційованого підходу у навчанні в історії педагогічної науки. Визначено основні історичні етапи становлення ідей диференційованого навчання. Детально розглянуто етап виділення диференційованого підходу в самостійну науково-педагогічну проблему. Конкретизовано шляхи реалізації підходу у різних країнах, представлено авторські технології диференційованого навчання, що набували поширення у різні роки ХХ – ХХІ століть, виділено психологічні особливості учнівського контингенту, які підлягали врахуванню у контексті реалізації підходу, окреслено зовнішні та внутрішні форми диференціації, які реалізуються в освітніх системах у наш час. Представлено зміну педагогічних поглядів щодо реалізації підходу від фрагментарного впровадження у практику навчання на початку ХХ століття до визнання його важливою умовою гуманізації освітнього середовища у ХХІ столітті.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: диференційований підхід, диференційоване навчання, історична трансформація педагогічних поглядів
Класифікатор: L Освіта > LA Історія освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 03 Черв 2015 06:44
Оновлення: 03 Черв 2015 06:48
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17600

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу