Підходи до визначення сутності морального формування у науковій думці українських і російських дослідників

Короленко, В. Л. (2015) Підходи до визначення сутності морального формування у науковій думці українських і російських дослідників. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (79). pp. 103-106. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (245kB) | Preview

Abstract

На основі теоретичного аналізу психолого-педагогічної літератури визначено сутність процесу морального виховання дітей шкільного віку, проведено аналіз різноманітних підходів до вирішення цієї проблеми. Результати проведеного аналізу свідчать про необхідність морального виховання дітей шкільного віку, що складає основу загального морального розвитку зростаючої особистості. Наше дослідження підтверджує, що на процес підвищення рівня моральної освіти і моральних основ підростаючого покоління істотно впливає взаємодія сім’ї і школи, сприяючи всебічному розвитку і підготовці молоді до сучасного життя в суспільстві.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: моральне формування, моральні чинники, моральні цінності, моральне виховання
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 03 Jun 2015 07:06
Last Modified: 03 Jun 2015 07:15
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17604

Actions (login required)

View Item View Item