Практика природничої освіти в українських гімназіях другої половини ХІХ століття

Никитюк, Л. В. (2015) Практика природничої освіти в українських гімназіях другої половини ХІХ століття. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (79). pp. 120-122. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (234kB) | Preview

Abstract

У статті розкрито питання історії та досвіду організації природничої освіти в українській школі другої половини XIХ століття. З’ясовано, що в шкільній практиці переважали діалектичний і природничо-історичний підходи. Було поширено такі форми навчання: діалектичного викладу на уроці, спостереження учнями процесів природи. З-поміж методів навчання поширеними були наукова та історична розповідь, пояснення, читання цікавих оповідань, ілюстрування прочитаного чи побаченого схемами, таблицями, демонстрування натуральних об’єктів природи.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: природознавство, метод, форма, природнича освіта, довкілля, природні явища
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 04 Jun 2015 06:31
Last Modified: 04 Jun 2015 06:32
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17612

Actions (login required)

View Item View Item