Аналіз сучасного стану формування професійної компетентності майбутніх соціологів засобами технологій особистісно орієнтованого навчання

Ткаченко, В. В. (2015) Аналіз сучасного стану формування професійної компетентності майбутніх соціологів засобами технологій особистісно орієнтованого навчання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (79). pp. 150-157. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (294kB) | Preview

Abstract

У статті проаналізовано сучасний стан формування професійної компетентності майбутніх соціологів засобами технологій особистісно орієнтованого навчання. Розглянуто гуманізацію освіти як найважливіший педагогічний принцип, що відображає актуальні суспільні тенденції у побудові та функціонуванні системи освіти. Зазначено, що в рамках психолого-дидактичної концепції особистісно орієнтованого навчання основна увага приділяється технології особистісно орієнтованого навчання. З’ясовано, що сутність аксіологічного підходу полягає у визначенні гуманістичної спрямованості освіти як соціально-цілісного комплексу поглядів, переконань, ідеалів, де людина виступає вищою цінністю. Вказано, що суть дидактичної моделі особистісно орієнтованої освіти полягає в тому, що особистість як педагогічна категорія відображає специфічну сферу освіти та розвитку людини і в цьому сенсі виступає як її специфічна ціль. Визначено зв’язки між сутністю особистісно-орієнтованого навчання та особистостями учасників навчального процесу у проективній моделі особистісно орієнтованого навчання. З’ясовано основні освітні процеси в культурологічній концепції особистісно орієнтованого підходу. Проаналізовано соціоцентричні та антропоцентричні концепції І. А. Зязюна, С. І. Подмазіна, І. Д. Беха, М. Г. Чобітька та ін.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: формування професійної компетентності, майбутні соціологи, особистісно орієнтоване навчання.
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 04 Jun 2015 06:53
Last Modified: 04 Jun 2015 07:04
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17618

Actions (login required)

View Item View Item