Методика навчання префіксальних дієслів давньогрецької мови, семантика яких мотивується / не мотивується семами префікса та кореня

Чеп’якова, І. Ю. (2015) Методика навчання префіксальних дієслів давньогрецької мови, семантика яких мотивується / не мотивується семами префікса та кореня. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (79). с. 158-162. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (297kB) | Перегляд

Опис

У статті описано етапи методики навчання префіксальних дієслів давньогрецької мови, семантика яких мотивується семами префікса та кореня або не мотивується ними. Розкрито актуальність моделі навчання похідних дієслів семантично вивідних та не мотивованих значенням префікса. Встановлено, що навчання похідних дієслів із таким характером впливу афікса на твірну основу спрямоване на формування потенціального та пасивного словника студента-класика. Розроблено систему вправ для організації навчання префіксальних дієслів давньогрецької мови

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: афікс, давньогрецька мова, вмотивованість, нейтральна семантика, префіксальні дієслова, твірна основа.
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 04 Черв 2015 07:33
Останні зміни: 04 Черв 2015 07:34
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17620

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу