Чеп’якова, І. Ю.
(2015)
Методика навчання префіксальних дієслів давньогрецької мови, семантика яких мотивується / не мотивується семами префікса та кореня.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (79).
с. 158-162.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті описано етапи методики навчання префіксальних дієслів давньогрецької мови, семантика яких мотивується семами префікса та кореня або не мотивується ними. Розкрито актуальність моделі навчання похідних дієслів семантично вивідних та не мотивованих значенням префікса. Встановлено, що навчання похідних дієслів із таким характером впливу афікса на твірну основу спрямоване на формування потенціального та пасивного словника студента-класика. Розроблено систему вправ для організації навчання префіксальних дієслів давньогрецької мови
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |