Булгаков Р. Ю. (2015) Становлення та розвиток мультикультурного підходу в іншомовній педагогічній освіті Канади: аналіз методологічних засад. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (79). С. 163–167. ISSN 2076-6173.
Preview
34.pdf
Завантажити (258kB) | Preview
Анотація
Статтю присвячено висвітленню особливостей становлення та динаміки розвитку ідей мультикультурного підходу в освіті Канади. Уточнено форми його еволюційного розвитку шляхом аналізу методологічних засад мультикультуралізму як державної та освітньої політики Канади. Конкретизовано позиції канадських учених щодо розуміння феномену "мультикультурна освіта", а також ефективності її реалізації у процесі професійної підготовки вчителя іноземної мови
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | мультикультуралізм в освіті, мультикультурний підхід в освіті, мультикультурна освіта, професійна підготовка вчителя, принципи мультикультуралізму в освіті, чинники розвитку мультикультурного підходу в освіті Канади, іншомовна педагогічна освіта |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 04 Черв 2015 07:36 |
Оновлення: | 04 Черв 2015 07:44 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17626 |