Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Становлення та розвиток мультикультурного підходу в іншомовній педагогічній освіті Канади: аналіз методологічних засад

Булгаков Р. Ю. (2015) Становлення та розвиток мультикультурного підходу в іншомовній педагогічній освіті Канади: аналіз методологічних засад. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (79). С. 163–167. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 34.pdf]
Preview
Текст
34.pdf

Завантажити (258kB) | Preview

Анотація

Статтю присвячено висвітленню особливостей становлення та динаміки розвитку ідей мультикультурного підходу в освіті Канади. Уточнено форми його еволюційного розвитку шляхом аналізу методологічних засад мультикультуралізму як державної та освітньої політики Канади. Конкретизовано позиції канадських учених щодо розуміння феномену "мультикультурна освіта", а також ефективності її реалізації у процесі професійної підготовки вчителя іноземної мови

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: мультикультуралізм в освіті, мультикультурний підхід в освіті, мультикультурна освіта, професійна підготовка вчителя, принципи мультикультуралізму в освіті, чинники розвитку мультикультурного підходу в освіті Канади, іншомовна педагогічна освіта
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 04 Черв 2015 07:36
Оновлення: 04 Черв 2015 07:44
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17626

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу