Булгаков, Р. Ю.
(2015)
Становлення та розвиток мультикультурного підходу в іншомовній педагогічній освіті Канади: аналіз методологічних засад.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (79).
pp. 163-167.
ISSN 2076-6173
Abstract
Статтю присвячено висвітленню особливостей становлення та динаміки розвитку ідей мультикультурного підходу в освіті Канади. Уточнено форми його еволюційного розвитку шляхом аналізу методологічних засад мультикультуралізму як державної та освітньої політики Канади. Конкретизовано позиції канадських учених щодо розуміння феномену "мультикультурна освіта", а також ефективності її реалізації у процесі професійної підготовки вчителя іноземної мови
Item Type: |
Article
|
Uncontrolled Keywords: |
мультикультуралізм в освіті, мультикультурний підхід в освіті, мультикультурна
освіта, професійна підготовка вчителя, принципи мультикультуралізму в освіті, чинники розвитку
мультикультурного підходу в освіті Канади, іншомовна педагогічна освіта |
Subjects: |
L Education > LB Theory and practice of education |
Depositing User: |
Руслана Іщук
|
Date Deposited: |
04 Jun 2015 07:36 |
Last Modified: |
04 Jun 2015 07:44 |
URI: |
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17626 |
Actions (login required)
|
View Item |