Становлення та розвиток мультикультурного підходу в іншомовній педагогічній освіті Канади: аналіз методологічних засад

Булгаков, Р. Ю. (2015) Становлення та розвиток мультикультурного підходу в іншомовній педагогічній освіті Канади: аналіз методологічних засад. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (79). pp. 163-167. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (258kB) | Preview

Abstract

Статтю присвячено висвітленню особливостей становлення та динаміки розвитку ідей мультикультурного підходу в освіті Канади. Уточнено форми його еволюційного розвитку шляхом аналізу методологічних засад мультикультуралізму як державної та освітньої політики Канади. Конкретизовано позиції канадських учених щодо розуміння феномену "мультикультурна освіта", а також ефективності її реалізації у процесі професійної підготовки вчителя іноземної мови

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: мультикультуралізм в освіті, мультикультурний підхід в освіті, мультикультурна освіта, професійна підготовка вчителя, принципи мультикультуралізму в освіті, чинники розвитку мультикультурного підходу в освіті Канади, іншомовна педагогічна освіта
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 04 Jun 2015 07:36
Last Modified: 04 Jun 2015 07:44
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17626

Actions (login required)

View Item View Item