Діахронічний метод як засіб обґрунтування періодизації розвитку дошкільних навчальних закладів різних типів у системі освіти України (друга половина ХХ ст. – початок ХХІ ст.)

Васильєва, С. А. (2015) Діахронічний метод як засіб обґрунтування періодизації розвитку дошкільних навчальних закладів різних типів у системі освіти України (друга половина ХХ ст. – початок ХХІ ст.). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (79). pp. 168-174. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (286kB) | Preview

Abstract

Означено вибір методу періодизації (діахронічного методу) для обґрунтування періодизації розвитку дошкільних навчальних закладів різних типів у системі освіти України у період другої половини ХХ ст. – початку ХХІ ст. На прикладі змістового наповнення одного із критеріїв (законодавчого) підтверджено його адекватність, ефективність та максимальну відповідність вирішуваним завданням, зокрема, на основі історичних та історіографічних джерел визначено наповнення історичного часу нашого дослідження, що дозволило здійснити хронологічну локалізацію процесу розвитку дошкільних навчальних закладів різних типів.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: метод періодизації, критерій, історіографічне поняття ''час'', періодизація
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 04 Jun 2015 07:39
Last Modified: 04 Jun 2015 07:47
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17628

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics