Бреславський, В. О.
(2015)
Оцінка якості надання послуг в мережах стільникового зв’язку у світі.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (79).
с. 264-271.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті з’ясовано, що якість послуг зв'язку є тим фактором, який впливає на рівень конкурентоспроможності серед операторів зв'язку. Єдині показники якості надання послуг зв’язку будуть використовуватися як операторами зв’язку, так й представниками офіційної влади, фізичними та юридичними особами. Варто розробити систему показників якості послуг з урахуванням світових стандартів та досвіду міжнародних організацій, проте, передусім, варто опиратись на нормативну базу діючого законодавства. У статті наведено нормативні документи та міжнародні стандарти, які використовуються в основі створення високоякісної та гнучкої системи перевірки якості послуг системи стільникового зв’язку.
Тип елементу : |
Стаття
|
Ключові слова: |
методики, QoS, стандарти якості, обладнання, стільниковий зв’язок, Best Effort Service,
Stabilock, JDSU Cell Advisor JD745A, Agilent E6601A. |
Теми: |
Q Наука > Q Наука (Загальне) |
Користувач, що депонує: |
Руслана Іщук
|
Дата внесення: |
08 Черв 2015 07:41 |
Останні зміни: |
08 Черв 2015 07:48 |
URI: |
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17702 |
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |