Зміст та напрями аудіювання як виду мовленнєвої діяльності в початковій ланці освіти

Чупріна, О. В. (2015) Зміст та напрями аудіювання як виду мовленнєвої діяльності в початковій ланці освіти. Актуальні проблеми формування риторичної особистості вчителя в україномовному просторі: збірник наукових праць (за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції 23 квітня 2015 р.) / За ред. проф. К. Я. Климової.. pp. 143-146.

[img]
Preview
Text
Download (249kB) | Preview

Abstract

Важливим завданням сучасної початкової школи є формування мовленнєвої особистості молодшого школяра. З огляду на значущість цього завдання у Державному стандарті початкової загальної освіти та навчальній програмі з української мови для 1 – 4 класів визначено основною змістовою лінією – мовленнєву, яка передбачає розвиток усного і писемного мовлення учнів, їхнє вміння користуватися мовою як засобом спілкування, пізнання, впливу.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: аудіювання,мовленнєва діяльність, спілкування, пізнання.
Subjects: P Language and Literature > PA Classical philology
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Linguistic Techniques and Culture of Professional Language
Depositing User: Ст. лаб. Н.І. Бєлова
Date Deposited: 08 Jun 2015 22:54
Last Modified: 08 Jun 2015 22:54
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17711

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics