Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Теоретичні та технологічні засади реалізації інновацій у загальноосвітніх навчальних закладах

Коновальчук І. І. (2015) Теоретичні та технологічні засади реалізації інновацій у загальноосвітніх навчальних закладах. Кандидатська thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.

[thumbnail of Дисетацi_Коновальчук_I.I. 13 червн 2015 Скорочений.pdf]
Preview
Текст
Дисетацi_Коновальчук_I.I. 13 червн 2015 Скорочений.pdf

Завантажити (5MB) | Preview

Анотація

Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук за
спеціальністю 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки. –
Житомирський державний університет імені Івана Франка. – Житомир, 2015.
У дисертації здійснено теоретичне обґрунтування та практичне
розв’язання актуальної наукової проблеми реалізації інновацій у
загальноосвітніх навчальних закладах.
Проведено ретроспективний аналіз теорії та практики нововведень у
системі загальної середньої освіти; обґрунтовано методологічний базис
дослідження, який включає загальнонауковий, міждисциплінарний та
конкретно-науковий рівні аналізу проблеми. Сформульовано терміносистему
базових понять педагогічної інноватики; виділено основні характеристики
готовності загальноосвітніх навчальних закладів до сприйняття і реалізації
інновацій; з’ясовано сутність та властивості інноваційної педагогічної системи.
Розкрито теоретичні аспекти й порядок проведення експертизи,
проектування й моніторингу освітніх інновацій. Обґрунтовано систему
розвитку інноваційної компетентності педагогів. Побудовано,
експериментально перевірено та впроваджено в практику авторську
концептуально-змістову модель і технологію реалізації інновацій у
загальноосвітніх навчальних закладах.

Тип ресурсу: Дисертація або Автореферат (Кандидатська)
Ключові слова: інновація, інноваційний процес, інноваційна діяльність, інноваційний навчальний заклад, інноваційна педагогічна система, інноваційний потенціал, проектування, експертиза, моніторинг, технологія реалізації інновацій, інноваційна компетентність
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 16 Черв 2015 06:21
Оновлення: 07 Бер 2016 01:03
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17804

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу