Компетентнісний підхід як ключова парадигма удосконалення підготовки професійних кадрів

Сидорчук, Н. Г. (2015) Компетентнісний підхід як ключова парадигма удосконалення підготовки професійних кадрів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (80). pp. 26-30. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (268kB) | Preview

Abstract

У статті подано характеристику компетентнісного підходу як ключової сучасної парадигми удосконалення підготовки професійних кадрів. На основі історико-педагогічного аналізу виділено етапи його інтеграції у освітній простір. У контексті загальної характеристики наголошено на потенціалі компетентнісного підходу як системоутворювального чинника для поєднання мотиваційно-когнітивних та поведінкових компонентів структури особистості, а также формування професійно значущих якостей особистості, що у комплексі забезпечує підвищення рівня соціальної успішності майбутнього фахівця, його конкурентоспроможність на європейському ринку праці, особистісне самовираження, саморозвиток, самореалізацію

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: компетентнісний підхід, парадигма, удосконалення, професійні кадри
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Pedagogy
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 18 Jun 2015 08:06
Last Modified: 18 Jun 2015 08:13
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17825

Actions (login required)

View Item View Item