Розвиток умінь професійно-педагогічної етики в умовах проходження наскрізної практики майбутніх викладачів спеціальних дисциплін

Каленський, А. А. (2015) Розвиток умінь професійно-педагогічної етики в умовах проходження наскрізної практики майбутніх викладачів спеціальних дисциплін. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (80). pp. 37-40. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (249kB) | Preview

Abstract

У статті розкрито розвиток умінь професійно-педагогічної етики в умовах проходження наскрізної практики майбутніх викладачів спеціальних дисциплін. Наскрізна практика передбачає такі види практик: навчальна (ознайомча педагогічна) практика; виробнича (комплексна з фаху) практика; виробнича (науково-педагогічна) практика. При плануванні наскрізної практики необхідно враховувати, що стихійного розвитку умінь з професійно-педагогічної етики не відбувається. Потрібна цілеспрямована підготовка, спеціально організована діяльність для розвитку цих умінь.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: професійно-педагогічна етика, наскрізна практика, уміння, спеціальні дисципліни, педагогічна взаємодія, моральний вибір
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 18 Jun 2015 08:24
Last Modified: 18 Jun 2015 08:32
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17827

Actions (login required)

View Item View Item