Організація та зміст освіти на вищому рівні гімназії у Німеччині

Шимків І. В. (2015) Організація та зміст освіти на вищому рівні гімназії у Німеччині. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (80). С. 69–74. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (286kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто сутність, принципи та форми організації профільного навчання на вищому рівні гімназії у Німеччині в контексті різновекторного осмислення проблем вітчизняної системи освіти та необхідності змін цільових та стратегічних орієнтирів розвитку загальної освіти. Окреслено зміст навчальних планів у німецьких гімназіях. Проаналізовано основні види контролю, що застосовуються на вищому гімназійному ступені. Висвітлено умови отримання учнями гімназій загальної кваліфікації та атестату зрілості для вступу до вищого навчального закладу

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: атестат зрілості, вищий гімназійний ступінь, диференціація навчання, зміст навчального плану, індивідуалізація навчання, контроль, профільне навчання
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 18 Черв 2015 08:46
Оновлення: 18 Черв 2015 08:54
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17833

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу