Шимків, І. В.
(2015)
Організація та зміст освіти на вищому рівні гімназії у Німеччині.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (80).
с. 69-74.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті розглянуто сутність, принципи та форми організації профільного навчання на вищому рівні гімназії у Німеччині в контексті різновекторного осмислення проблем вітчизняної системи освіти та необхідності змін цільових та стратегічних орієнтирів розвитку загальної освіти. Окреслено зміст навчальних планів у німецьких гімназіях. Проаналізовано основні види контролю, що застосовуються на вищому гімназійному ступені. Висвітлено умови отримання учнями гімназій загальної кваліфікації та атестату зрілості для вступу до вищого навчального закладу
Тип елементу : |
Стаття
|
Ключові слова: |
атестат зрілості, вищий гімназійний ступінь, диференціація навчання, зміст навчального плану, індивідуалізація навчання, контроль, профільне навчання |
Теми: |
L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач, що депонує: |
Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата внесення: |
18 Черв 2015 08:46 |
Останні зміни: |
18 Черв 2015 08:54 |
URI: |
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17833 |
Actions (login required)
 |
Перегляд елементу |