Організація та зміст освіти на вищому рівні гімназії у Німеччині

Шимків, І. В. (2015) Організація та зміст освіти на вищому рівні гімназії у Німеччині. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (80). pp. 69-74. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (286kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто сутність, принципи та форми організації профільного навчання на вищому рівні гімназії у Німеччині в контексті різновекторного осмислення проблем вітчизняної системи освіти та необхідності змін цільових та стратегічних орієнтирів розвитку загальної освіти. Окреслено зміст навчальних планів у німецьких гімназіях. Проаналізовано основні види контролю, що застосовуються на вищому гімназійному ступені. Висвітлено умови отримання учнями гімназій загальної кваліфікації та атестату зрілості для вступу до вищого навчального закладу

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: атестат зрілості, вищий гімназійний ступінь, диференціація навчання, зміст навчального плану, індивідуалізація навчання, контроль, профільне навчання
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 18 Jun 2015 08:46
Last Modified: 18 Jun 2015 08:54
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17833

Actions (login required)

View Item View Item