Концептуальна структура англомовного трейлеру до кінофільмів у жанрі драма

Мосейчук, О. М., Фекете, Д. Ю. (2015) Концептуальна структура англомовного трейлеру до кінофільмів у жанрі драма. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (80). pp. 172-176. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (265kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто концептуальну структуру англомовного трейлеру до кінофільмів у жанрі драма та засоби її актуалізації у відповідному типі дискурсу. Визначено, що значущі для реклами кінофільмів концепти реалізуються не тільки в рамках власне рекламного тексту, а й на рівні так званих рекламних ідентифікаторів. Встановлено функції рекламних ідентифікаторів та їх роль у породженні прагматичного потенціалу трейлеру. Концепти реалізуються, як правило, опосередковано, через інтерпретацію фрагментів дискурсу. Для інтерпретації вербальних та невербальних компонентів дискурсу використано когнітивно-прагматичний аналіз. Визначено ключові концепти та послідовність їх реалізації у концептуальній структурі англомовного трейлеру до кінофільмів у жанрі драма.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: кінореклама, концепт, трейлер,драма
Subjects: N Fine Arts > N Visual arts (General). For photography, see TR
P Language and Literature > P Philology. Linguistics
P Language and Literature > PE English
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of English Philology and Translation
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 22 Jun 2015 12:58
Last Modified: 22 Jun 2015 13:02
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17892

Actions (login required)

View Item View Item