Конвергентна та дивергентна стратегії самопрезентації комунікативної поведінки мовної особистості редактора популярних жіночих журналів

Черниш, О. А. (2015) Конвергентна та дивергентна стратегії самопрезентації комунікативної поведінки мовної особистості редактора популярних жіночих журналів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (80). pp. 285-288. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (326kB) | Preview

Abstract

Статтю присвячено розгляду самопрезентації як основної стратегії комунікативної поведінки мовної особистості головного редактора популярного жіночого журналу. З’ясовано суть самопрезентації як нагальної потреби особистості в самоідентифікації, емоційній персоналізації з метою здійснення опосередкованого та неопосередкованого впливу; розглянуто її особливості та встановлено її значення. Проаналізовано конвергентну та дивергентну стратегії самопрезентації мовної поведінки головних редакторів популярних жіночих журналів

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: конвергентна та дивергентна стратегії, самопрезентація, комунікативна поведінка, мовна особистість редактора
Subjects: P Language and Literature > P Philology. Linguistics
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of Cross-Cultural Communication and Applied Linguistics
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 23 Jun 2015 11:17
Last Modified: 23 Jun 2015 11:24
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17934

Actions (login required)

View Item View Item