Ко-брендинг у рекламі міст

Білюк І. Л. (2015) Ко-брендинг у рекламі міст. "Сучасні лінгвістичні студії ХХІ століття" Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної заочної конференції. С. 5–9.

[img]
Preview
Текст
Download (611kB) | Preview

Анотація

Ко-брендинг як інструмент додаткової реклами міст сприяє їхньому ефективному просуванню в комунікативному середовищі. Використання візуальних елементів у поєднанні з дейктичними знаками, простими синтаксичними конструкціями максимально спрощує процес сприйняття рекламних повідомлень, яким притаманна прагматична поліфункціональність.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Ко-брендинг, реклама міст
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики
Користувач: Користувачі 2540 не знайдено.
Дата подачі: 24 Черв 2015 09:09
Оновлення: 24 Черв 2015 09:09
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17971

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу