Ко-брендинг у рекламі міст

Білюк, І. Л. (2015) Ко-брендинг у рекламі міст. "Сучасні лінгвістичні студії ХХІ століття" Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної заочної конференції. pp. 5-9.

[img]
Preview
Text
Download (611kB) | Preview

Abstract

Ко-брендинг як інструмент додаткової реклами міст сприяє їхньому ефективному просуванню в комунікативному середовищі. Використання візуальних елементів у поєднанні з дейктичними знаками, простими синтаксичними конструкціями максимально спрощує процес сприйняття рекламних повідомлень, яким притаманна прагматична поліфункціональність.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Ко-брендинг, реклама міст
Subjects: P Language and Literature > P Philology. Linguistics
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of the English Language
Depositing User: О.І. Янчук
Date Deposited: 24 Jun 2015 09:09
Last Modified: 24 Jun 2015 09:09
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17971

Actions (login required)

View Item View Item