Петров, Д. О. (2015) Науково-методичні рекомендації фізичного виховання студентів. Фізичне виховання та спорт у контексті держної програми розвитку фізичної культури В Україні: досвід, проблеми, перспективи. pp. 92-97.
|
Text
Download (821kB) | Preview |
Abstract
На сьогоднішній день фізичне виховання є головним та визначальним, на нашу думку, напрямом впровадження фізичної культури і становить органічну частину загального виховання суспільства. Метою будь-якої програми фізичного виховання студентів є формування гармонійно розвинутої особистості, яка здатна досить активно жити у сучасних не простих умовах глобального впливу світової спільноти на особистість. У вказаній роботі автором проаналізовано і розроблено основні рекомендації щодо фізичного виховання студентів, що мають ряд специфічних ознак та особливостей. Також в роботі автором висунено якісно нову концепцію класифікації функцій фізичного виховання для студентів, а саме запропоновано визначення функції «релаксації», тобто переключенння із режиму «розумового навчання» в рухливий режим, що підвищує загальну спортивність особи, рухливість, енергійність та загалом стан здоровя та функції «особистісної», яка має додаткових характер.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | фізичне виховання студентів, психологічний фактор фізичного виховання, фізичне навантаження, фізичні вправи, фізичний розвиток дитини, завдання фізичного виховання. |
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education |
Divisions: | Faculty of Physical Education and Sport > Department of Theoretical and Methodological Foundations of Physical Education and Sport |
Depositing User: | Unnamed user with email kaf.fiz.vyh@gmail.com |
Date Deposited: | 26 Jun 2015 12:05 |
Last Modified: | 26 Jun 2015 12:05 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18008 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |