Соціальні й педагогічні умови розвитку та методологічні основи історико-педагогічного аналізу новаторства в освіті

Адаменко, О. В., Хриков, Є. М. (2007) Соціальні й педагогічні умови розвитку та методологічні основи історико-педагогічного аналізу новаторства в освіті. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (36). pp. 20-23.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (112kB) | Preview

Abstract

Розглядаються соціальні та педагогічні умови виникнення, методологічні підходи та головні етапи історико-педагогічного аналізу інновацій в освіті – аналіз соціально-педагогічного контексту, в якому функціонувала новаторська школа, аналіз її особливостей, визначення її впливу на педагогічну практику та науку.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Depositing User: О.О. Казмірчук
Date Deposited: 11 Nov 2008 11:56
Last Modified: 14 Aug 2015 17:10
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1805

Actions (login required)

View Item View Item