Особливості використання віртуальних практичних інтерактивних засобів у процесі навчання фізики

Петровська, Т. Л., Карплюк, С. О. (2014) Особливості використання віртуальних практичних інтерактивних засобів у процесі навчання фізики. Збірник матеріалів II всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених «Наукова молодь-2014». pp. 58-62.

[img]
Preview
Text
Download (2MB) | Preview

Abstract

На сьогоднішній день розвиток інформаційних технологій не зупиняє своїх обертів. Набувають попиту серед освітян новітні технічні та інформаційні засоби, що підвищують рівень оволодіння та оперування навчальним матеріалом та розширюють кількісний склад методів навчання. Тому аби якнайшвидше досягнути активності від учнів у пізнавальній діяльності, збільшити якісний показник рівня емоційності сприймання навчального матеріалу й розвинути творче мислення під час пошуку рішення задач з середнім та високим рівнем складності, необхідно активно користуватися різноманітними технічними засобами під час проведення уроків у загальноосвітніх навчальних закладах.

Item Type: Article
Subjects: Q Science > QA Mathematics > QA75 Electronic computers. Computer science
Q Science > QA Mathematics > QA76 Computer software
Divisions: Faculty of Physics and Mathematics > Department of Computer Science and Information Technology
Depositing User: Марія Олександрівна Ігнатюк
Date Deposited: 21 Jul 2015 12:14
Last Modified: 24 Dec 2017 20:37
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18205

Actions (login required)

View Item View Item