ВИКОРИСТАННЯ АРОМАМАРКЕТИНГУ ПРИ ПРОСУВАННІ ТОВАРУ

Свистун, О. (2015) ВИКОРИСТАННЯ АРОМАМАРКЕТИНГУ ПРИ ПРОСУВАННІ ТОВАРУ. Матеріали VІ міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». pp. 140-142.

[img]
Preview
Text
Download (302kB) | Preview

Abstract

Нині переваги людей, мода, канали інформації стрімко змінюються, руйнуючи звичні та зручні прийоми продажів. Але є методи, які дозволяють впливати на покупця, минаючи його свідомість, і викликати пряму мотивацію до покупки.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: маркетинг, аромамаркетинг, просування товару
Subjects: H Social Sciences > H Social Sciences (General)
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Economics, Management and Marketing
Depositing User: ane4ka Ганна Петрівна Стрельченко
Date Deposited: 05 Aug 2015 07:57
Last Modified: 05 Aug 2015 07:57
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18309

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics