Свистун, О. (2015) ВИКОРИСТАННЯ АРОМАМАРКЕТИНГУ ПРИ ПРОСУВАННІ ТОВАРУ. Матеріали VІ міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». pp. 140-142.
|
Text
Download (302kB) | Preview |
Abstract
Нині переваги людей, мода, канали інформації стрімко змінюються, руйнуючи звичні та зручні прийоми продажів. Але є методи, які дозволяють впливати на покупця, минаючи його свідомість, і викликати пряму мотивацію до покупки.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | маркетинг, аромамаркетинг, просування товару |
Subjects: | H Social Sciences > H Social Sciences (General) |
Divisions: | Faculty of Socio-Psychological > Department of Economics, Management, Marketing and Hotel and Restaurant Business |
Depositing User: | Інна Олександрівна Клімова |
Date Deposited: | 05 Aug 2015 07:57 |
Last Modified: | 05 Aug 2015 07:57 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18309 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |