BLUETOOTH-МАРКЕТИНГ ТА ШЛЯХИ ЙОГО ВДОСКОНАЛЕННЯ

Стеценко, О. (2015) BLUETOOTH-МАРКЕТИНГ ТА ШЛЯХИ ЙОГО ВДОСКОНАЛЕННЯ. Матеріали VІ міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». pp. 142-145.

[img]
Preview
Text
Download (215kB) | Preview

Abstract

На даний час традиційні технології мобільного маркетингу, такі як, розсилка СМС повідомлень, вже значно втратили свою актуальність через ряд обмежень, зокрема передачу тільки тексту, обмежений розмір повідомлення, а головне – платність. Внаслідок цього, активний розвиток отримав інноваційний напрям мобільного маркетингу – Bluetooth-маркетинг.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Bluetooth-маркетинг, маркетинг
Subjects: H Social Sciences > H Social Sciences (General)
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Economics, Management, Marketing and Hotel and Restaurant Business
Depositing User: Інна Олександрівна Клімова
Date Deposited: 05 Aug 2015 07:57
Last Modified: 05 Aug 2015 07:57
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18310

Actions (login required)

View Item View Item