Електронна бібліотека Житомирського державного університету

ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ТОРГОВОЇ МАРКИ

Харчук Д. (2015) ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ТОРГОВОЇ МАРКИ. Матеріали VІ міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». С. 32–33.

[thumbnail of тези_Харчук1.pdf]
Preview
Текст
тези_Харчук1.pdf

Завантажити (216kB) | Preview

Анотація

Процвітання підприємства забезпечується швидким залученням і утриманням споживачів своїми інноваційними високоякісними товарами, розширенням і зміцненням ринкових позицій, рівнем прийнятних цін. Роль торгової марки являється універсальною як для торгівлі товарами широкого вжитку, так і для промислових ринків, венчурних підприємств та постачальників послуг.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: маркетинг, торгова марка, імідж
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 05 Серп 2015 07:57
Оновлення: 05 Серп 2015 07:57
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18312

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу