УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА

Шанскова А. (2015) УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА. Матеріали VІ міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». С. 90–92.

[img]
Preview
Текст
Download (710kB) | Preview

Анотація

Організаційна структура управління маркетингом (ОСУ маркетингу) – сукупність підрозділів підприємства (фірми), в яких приймаються управлінські рішення щодо координації маркетингової діяльності задля забезпечення ефективності бізнесу й досягнення цілей фірми (організації).

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Організаційна структура управління, маркетингове управління
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 05 Серп 2015 07:57
Оновлення: 05 Серп 2015 07:57
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18313

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу