УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА

Шанскова, А. (2015) УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА. Матеріали VІ міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». pp. 90-92.

[img]
Preview
Text
Download (710kB) | Preview

Abstract

Організаційна структура управління маркетингом (ОСУ маркетингу) – сукупність підрозділів підприємства (фірми), в яких приймаються управлінські рішення щодо координації маркетингової діяльності задля забезпечення ефективності бізнесу й досягнення цілей фірми (організації).

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Організаційна структура управління, маркетингове управління
Subjects: H Social Sciences > H Social Sciences (General)
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Economics, Management and Marketing
Depositing User: ane4ka Ганна Петрівна Стрельченко
Date Deposited: 05 Aug 2015 07:57
Last Modified: 05 Aug 2015 07:57
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18313

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics