Педагогічне зіставлення мовних систем іспанської та англійської мов як лінгвістичне підґрунтя навчання у виші іспанської мови як другої іноземної на основі англійської як першої іноземної

Тарнопольський, О. Б. and Кухаренко, А. А. (2015) Педагогічне зіставлення мовних систем іспанської та англійської мов як лінгвістичне підґрунтя навчання у виші іспанської мови як другої іноземної на основі англійської як першої іноземної. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (81)). pp. 24-28. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (577kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто можливості створення оптимальних умов для викладання у виші другої іноземної мови (іспанської) через зіставлення з першою відомою студентам іноземною мовою (англійською), яка грає головну роль для засвоєння нової мовної системи. Надано результати педагогічного порівняння двох мовних систем на рівнях фонетики, граматики та лексики з точки зору можливостей позитивного та негативного мовного переносу в навчальному процесі.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: перша іноземна мова (англійська), друга іноземна мова (іспанська), навчання другої іноземної мови у виші, педагогічне зіставлення двох мовних систем, позитивний та негативний мовний перенос
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 23 Sep 2015 07:07
Last Modified: 23 Sep 2015 07:13
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18607

Actions (login required)

View Item View Item