Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Стан досліджень змісту професійної підготовки майбутніх фахівців

Айстраханов Д. Д. (2015) Стан досліджень змісту професійної підготовки майбутніх фахівців. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. № 81. С. 29–34. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 8.pdf]
Preview
Текст
8.pdf

Завантажити (576kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто підходи до дослідження змісту професійної підготовки фахівців з точки зору
можливості моделювання змісту професійної підготовки кваліфікованих робітників машинобудівного
профілю як методологічну, теоретичну та методичну науково-педагогічну проблему. Виявлено, що
аналіз наукових праць засвідчує відсутність цілісного, системного, ґрунтовного дослідження проблеми
моделювання змісту професійної підготовки кваліфікованих робітників машинобудівного профілю

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: професійна підготовка, зміст професійної підготовки, моделювання
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 23 Вер 2015 07:10
Оновлення: 23 Вер 2015 07:17
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18608
ДСТУ 8302:2015: Айстраханов Д. Д. Стан досліджень змісту професійної підготовки майбутніх фахівців. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. 2015. № 81. С. 29–34.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу