Андрійчук Н. М. (2015) Проблема інклюзивної освіти в сучасних вітчизняних та зарубіжних дослідженнях. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (81)). С. 35–40. ISSN 2076-6173.
9.pdf
Завантажити (594kB) | Preview
Анотація
Стаття має на меті проаналізувати сучасні вітчизняні та зарубіжні дослідження в галузі інклюзивного
навчання. Автор здійснює огляд наукових досліджень щодо освіти дітей з особливими освітніми
потребами, які проводилися в Україні на початку ХХІ століття. Особливу увагу приділено зарубіжному
досвіду, а саме інклюзивному навчанню у скандинавських країнах. Автор класифікує науково-теоретичну
базу, присвячену проблемі інклюзивної освіти в скандинавських країнах за інституційним критерієм і
виділяє три основні групи наукових праць.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | інклюзивне навчання, освіта скандинавських країн, сучасні вітчизняні та зарубіжні дослідження |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 23 Вер 2015 07:15 |
Оновлення: | 23 Вер 2015 07:16 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18609 |