Навчання англомовного писемного мовлення: психологічний аспект

Глазунова, Т. В., Глазунов, М. С. (2015) Навчання англомовного писемного мовлення: психологічний аспект. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (81)). с. 60-64. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (785kB) | Перегляд

Опис

У статті розглянуто навчання англомовного писемного мовлення та можливості його оптимізації шляхом урахування таких психофізіологічних факторів, як латеральна асиметрія головного мозку та провідна сенсорна система сприйняття. Виявлено особливості навчання іноземної мови, пов’язані з домінуванням кожної із півкуль головного мозку. Розглянуто етапи навчання писемного мовлення на 1 курсі мовного ВНЗ і вправи, спрямовані на розвиток мовленнєвих умінь та навичок, а також на активізацію роботи обох півкуль головного мозку.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: писемне мовлення, латеральна асиметрія головного мозку, мовленнєві навички та уміння
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 23 Вер 2015 08:08
Останні зміни: 23 Вер 2015 08:08
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18613

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу