Навчання англомовного писемного мовлення: психологічний аспект

Глазунова, Т. В. and Глазунов, М. С. (2015) Навчання англомовного писемного мовлення: психологічний аспект. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (81)). pp. 60-64. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (785kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто навчання англомовного писемного мовлення та можливості його оптимізації шляхом урахування таких психофізіологічних факторів, як латеральна асиметрія головного мозку та провідна сенсорна система сприйняття. Виявлено особливості навчання іноземної мови, пов’язані з домінуванням кожної із півкуль головного мозку. Розглянуто етапи навчання писемного мовлення на 1 курсі мовного ВНЗ і вправи, спрямовані на розвиток мовленнєвих умінь та навичок, а також на активізацію роботи обох півкуль головного мозку.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: писемне мовлення, латеральна асиметрія головного мозку, мовленнєві навички та уміння
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 23 Sep 2015 08:08
Last Modified: 23 Sep 2015 08:08
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18613

Actions (login required)

View Item View Item