Психолого-фізіологічні основи навчання англійської мови в початковій школі

Головська, І. В., Петренко, І. П. (2015) Психолого-фізіологічні основи навчання англійської мови в початковій школі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (81)). pp. 65-68. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (559kB) | Preview

Abstract

Статтю присвячено характеристиці психологічних і фізіологічних особливостей учнів молодшого шкільного віку. Особливу увагу приділено визначенню ефективних методів і прийомів навчання англійської мови у школі першого ступеня. З метою запобігання труднощів у вивченні іноземної мови рекомендовано використовувати елементи інтерактивного навчання. Серед найбільш ефективних названо наступні методи: метод "асоціативного куща", "мікрофон", метод проектів, робота в парах, робота в групах тощо.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: психологічні і фізіологічні особливості учнів молодшого шкільного віку, метод асоціативних символів, інтерактивне навчання, мовне портфоліо.
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 23 Sep 2015 07:36
Last Modified: 23 Sep 2015 07:43
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18614

Actions (login required)

View Item View Item