Організація навчального процесу в магістратурі з використанням інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ)

Супрун М. В. (2015) Організація навчального процесу в магістратурі з використанням інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (81)). С. 115–120. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (573kB) | Preview

Анотація

У століття глобальної інформатизації, яка охопила всі сфери життєдіяльності сучасним освітнім простором, затребуваний викладач здатний досягати соціально-значущих результатів у навчанні, вихованні, розвитку студентів. У сучасному суспільстві затребуваний є педагог-професіонал із високим рівнем розвитку інформаційної культури. У статті розглянуто особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі студентів магістратури. З’ясовано основні компоненти інформаційної культури як основи професіоналізму викладача ВНЗ. Обґрунтовано та розглянуто показники рівня сформованості інформаційної культури. Подано основні педагогічні умови розвитку інформаційної культури майбутнього викладача. Проаналізовано метод веб-квесту для підготовки викладачів до використання цього методу в майбутній професійній діяльності.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: інформатизація, професіонал, професіоналізм, інформаційна культура, інформаційно- комунікаційні технології
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 23 Вер 2015 09:38
Оновлення: 23 Вер 2015 09:46
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18624

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу