Соціальний контекст розвитку європейської початкової освіти в XXI столітті

Ярова, О. Б. (2015) Соціальний контекст розвитку європейської початкової освіти в XXI столітті. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (81)). pp. 121-125. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (571kB) | Preview

Abstract

У статті проведено аналіз особливостей соціального контексту розвитку сучасної початкової школи в державах-членах Європейського Союзу на початку ХХІ століття. Вивчено досвід країн ЄС щодо розв’язання соціальних проблем шкільництва на рівні МСКО 1. Визначено загальні тенденції розвитку європейської початкової освіти, що сформовані під впливом політичних, економічних та соціально- культурних чинників.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: початкова освіта, Європейський Союз, соціальний контекст, тенденції розвитку
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 23 Sep 2015 09:45
Last Modified: 23 Sep 2015 09:51
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18625

Actions (login required)

View Item View Item