Особливості формування експериментально-методичних вмінь студентів на лабораторних заняттях з навчальної дисципліни ''Методика навчання хімії''

Анічкіна, О. В. (2015) Особливості формування експериментально-методичних вмінь студентів на лабораторних заняттях з навчальної дисципліни ''Методика навчання хімії''. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (81)). pp. 129-134. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (662kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто особливості організації лабораторних занять та можливості підвищення якості підготовки майбутніх учителів хімії шляхом вдосконалення практикуму з методики навчання хімії. Визначено систему експериментально-методичних умінь студентів, котрі здобувають кваліфікацію учителя хімії у ВНЗ. Обґрунтовано методичну модель підготовки студентів до проведення всіх видів шкільного хімічного експерименту. Зазначено можливі шляхи модернізації сучасного лабораторного заняття з методики навчання хімії.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: експеримент, демонстраційний дослід, експериментально-методичні вміння студентів, алгоритм підготовки до демонстрації, віртуальна хімічна лабораторія, ігровий метод, задачі-малюнки, техніка хімічного експерименту.
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Divisions: Faculty of Natural Sciences > Department of Chemistry
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 23 Sep 2015 09:54
Last Modified: 23 Sep 2015 10:01
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18627

Actions (login required)

View Item View Item