Модель підготовки майбутніх учителів філологічних спеціальностей до реалізацій технологій кооперативного навчання

Байда, М. В., Місечко, О. Є. (2015) Модель підготовки майбутніх учителів філологічних спеціальностей до реалізацій технологій кооперативного навчання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (81)). ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (579kB) | Preview

Abstract

У статті представлено модель підготовки майбутніх учителів-філологів до використання технологій кооперативного навчання в професійній діяльності. Виділено та проаналізовано основні складові даної моделі, зокрема теоретичний, практичний та результативний блоки, етапи впровадження моделі в навчальний процес, а також окреслено можливості її використання в процесі фахової підготовки.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: модель, професійна підгтовка, вчитель-філолог, кооперативне навчання
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 23 Sep 2015 10:04
Last Modified: 23 Sep 2015 10:10
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18629

Actions (login required)

View Item View Item