Наукова монографія як джерело розвитку професійного світогляду майбутнього вчителя-філолога подвійного профілю

Ліпінська І. О. (2015) Наукова монографія як джерело розвитку професійного світогляду майбутнього вчителя-філолога подвійного профілю. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (81)). С. 160–164. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (574kB) | Preview

Анотація

У статті проаналізовано джерела, які сприяють розвитку професійного світогляду вчителів-філологів подвійних спеціальностей. Автор з’ясовує роль наукової монографії у професійному становленні вчителя-філолога подвійного профілю. Дослідниця виділяє декілька проблем, які розглядаються в монографіях, серед яких підготовка вчителя-філолога та вчителя-філолога подвійного профілю, місце Болонського процесу в сучасній освіті, проблема реформування вищої школи, тенденції та теоретико- методологічний аспект розвитку педагогічної освіти України, зв'язок соціально-економічних перетворень у суспільстві з розвитком освіти та ін.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 23 Вер 2015 10:19
Оновлення: 23 Вер 2015 10:26
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18633

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу