Світельська-Дірко, С. В. (2015) Формування соціалізації засобами казки в учнів початкових класів у творах В. О. Сухомлинського. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (81)). pp. 170-174. ISSN 2076-6173
|
Text
Download (528kB) | Preview |
Abstract
У статті розкрито місце і роль казки в процесі соціалізації учнів початкових класів. Казка, згідно В. О. Сухомлинського, створює підвалини для виховання духовних цінностей, а вже останні є необхідною умовою феномену соціалізації молодших школярів. Казка, вважав великий педагог, повинна будити в учня початкових класів фантазію, свою особисту причетність до явищ, подій. Тоді вона стане внутрішнім ''Я'' людини. Виявлено, що з часом переконання людини набирають логічно-абстрактних форм і стають важливими духовними орієнтирами в усіх сферах життєдіяльності людини. Розкриваючи методику впровадження казкового матеріалу, В. О. Сухомлинський не тільки сам складав чудові, захоплюючі казочки, а й навчав цього мистецтва своїх колег та учнів. Без казки, писав він, не можна уявити дитинство. Першими творчими роботами дитини в початкових класах мають бути саме казки про те, що бачить дитина, що її оточує, що вона переживає, що бере близько до серця.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | виховання, гуманізм, добро і зло, глобалізація, духовні орієнтири, комп'ютерізація |
Subjects: | L Education > LA History of education L Education > LB Theory and practice of education L Education > LB Theory and practice of education > LB1501 Primary Education |
Depositing User: | Руслана Іщук |
Date Deposited: | 24 Sep 2015 05:42 |
Last Modified: | 24 Sep 2015 05:46 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18640 |
Actions (login required)
View Item |