Світельська-Дірко С. В. (2015) Формування соціалізації засобами казки в учнів початкових класів у творах В. О. Сухомлинського. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (81)). С. 170–174. ISSN 2076-6173.
35.pdf
Завантажити (528kB) | Preview
Анотація
У статті розкрито місце і роль казки в процесі соціалізації учнів початкових класів. Казка, згідно
В. О. Сухомлинського, створює підвалини для виховання духовних цінностей, а вже останні є необхідною
умовою феномену соціалізації молодших школярів. Казка, вважав великий педагог, повинна будити в учня
початкових класів фантазію, свою особисту причетність до явищ, подій. Тоді вона стане внутрішнім
''Я'' людини. Виявлено, що з часом переконання людини набирають логічно-абстрактних форм і стають
важливими духовними орієнтирами в усіх сферах життєдіяльності людини. Розкриваючи методику
впровадження казкового матеріалу, В. О. Сухомлинський не тільки сам складав чудові, захоплюючі
казочки, а й навчав цього мистецтва своїх колег та учнів. Без казки, писав він, не можна уявити
дитинство. Першими творчими роботами дитини в початкових класах мають бути саме казки про те,
що бачить дитина, що її оточує, що вона переживає, що бере близько до серця.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | виховання, гуманізм, добро і зло, глобалізація, духовні орієнтири, комп'ютерізація |
Класифікатор: | L Освіта > LA Історія освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 24 Вер 2015 05:42 |
Оновлення: | 24 Вер 2015 05:46 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18640 |