Компетентнісна парадигма в освіті: світовий досвід, здобутки українських і польських науковців

Горобець, С. М. (2014) Компетентнісна парадигма в освіті: світовий досвід, здобутки українських і польських науковців. Українська полоністика (11). pp. 226-233. ISSN 2220-4555

[img]
Preview
Text
Download (577kB) | Preview

Abstract

У статті досліджуються світовий досвід, здобутки українських і польських науковців щодо компетентнісної парадигми у площині діяльнісного, соціокультурного, контекстно-інформаційного наукових підходів, що дозволяє говорити про певну узгодженість щодо використання компетентнісної парадигми в українській та польській психолого-педагогічній науці.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Divisions: Faculty of Physics and Mathematics > Department of Computer Science and Information Technology
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 07 Oct 2015 08:55
Last Modified: 07 Oct 2015 09:02
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18728

Actions (login required)

View Item View Item