Постова, С. А. (2015) Розвиток творчого мислення старшокласників на заняттях гуртка з інформатики. Науковий вісник Ужгородського національного університету Серія Педагогіка Соціальна робота (37). с. 137-140.
|
Text
Download (4MB) | Перегляд |
Опис
У статті проаналізовано підходи педагогів до розуміння сутності понять "творчість", "творче мислення" та "позанавчальна діяльність", також наведено визначення понять "мислення", "розвиток творчого мислення" та "гурток". Розглянуто основні передумови розвитку творчого мислення, а також описані основні форми організації позанавчальної діяльності з інформатики; наведено ряд відмінностей позанавчальної діяльності в порівнянні з уроком як основною формою традиційної організації навчально-виховного процесу. У статті висвітлено шляхи та можливості розвитку творчого мислення старшокласників на гуртку з інформатики.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | творчість, творче мислення, розвиток творчого мислення, позанавчальна діяльність, гурток з інформатики. |
Теми: | Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення |
Підрозділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
Користувач, що депонує: | Марія Олександрівна Ігнатюк |
Дата внесення: | 09 Жов 2015 18:35 |
Останні зміни: | 09 Жов 2015 18:35 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18772 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |