Розвиток творчих здібностей п’ятикласників як лінгвометодична проблема

Кучерук, О. А. and Миржиєвська, Г. В. (2015) Розвиток творчих здібностей п’ятикласників як лінгвометодична проблема. Українська мова і література в школах України (3). pp. 22-26.

[img]
Preview
Text
Download (543kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто теоретико-практичні аспекти розвитку творчого потенціалу учнів на уроках української мови. На основі наукового осмислення порушеної проблеми окреслено зміст базових понять. Шляхом аналізу науково-методичних поглядів і синтезу теоретичних ідей визначено сучасні підходи до творчого розвитку зростаючої мовної особистості, запропоновано систему навчальних завдань, ефективних для розвитку творчих здібностей п’ятикласників у процесі україномовної освіти. За результатами шкільної практики показано можливості використання елементів арт-терапії з метою формування юної мовної особистості творчого типу.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: креативність, творчість, творчі здібності, мовна особистість творчого типу, підходи до творчого розвитку учнів, творчі завдання, арт-терапія
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB1603 Secondary Education. High schools
Divisions: Educational and Research Institute of Philology and Journalism > Department of Ukrainian and Foreign Literature
Depositing User: Виктория Игоревна Пустохина
Date Deposited: 16 Oct 2015 15:42
Last Modified: 16 Oct 2015 15:42
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18795

Actions (login required)

View Item View Item