Про перспективу введення мови програмування С++ в навчальний процес загальноосвітніх навчальних закладів

Коротун О. В., Жуковський С. С. (2014) Про перспективу введення мови програмування С++ в навчальний процес загальноосвітніх навчальних закладів. Комп’ютер у школі та сім’ї (1(113)). pp. 23-25. ISSN 2307-9851

[img]
Preview
Text
Download (265kB) | Preview

Abstract

Актуальність матеріалу, викладеного у статті, обумовлена тим, що існує необхідність визначення сучасних підходів і шляхів використання мови програмування C++ як засобу навчання на уроках інформатики у загальноосвітніх навчальних закладах, бо це сприяє збереженню наступності між навчанням у школі й у вищому навчальному закладі. Розглянуті особливості введення в навчальний процес загальноосвітніх закладів мови програмування C++. Наведені переваги і перспективи вивчення мови програмування C++ у школі.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: засоби навчання, методи і технології навчання, форми організації навчальної роботи, мова програмування.
Subjects: Q Science > QA Mathematics > QA75 Electronic computers. Computer science
Q Science > QA Mathematics > QA76 Computer software
Divisions: Faculty of Physics and Mathematics > Department of Computer Science and Information Technology
Depositing User: Марія Олександрівна Ігнатюк
Date Deposited: 09 Nov 2015 09:38
Last Modified: 09 Nov 2015 09:42
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19272

Actions (login required)

View Item View Item