Толерантність: від епохи Відродження до сьогодення

Максимова, О. О. (2015) Толерантність: від епохи Відродження до сьогодення. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова Серія 11. (20). pp. 172-180.

[img]
Preview
Text
Download (479kB) | Preview

Abstract

У статті показана зміна семантики поняття «толерантність» у зв’язку з плином часу і трансформацією соціальних стосунків (від принципу, який врівноважував відносини представників різних релігійних конфесій до мистецтва визнавати іншого як рівноправного). Розглянуто тлумачення даної категорії з точки зору соціології, етики, політології, психології та педагогіки. Визначено змістове наповнення категорії «толерантність» не тільки як якості особистості, а й стану, що передбачає прояв розуміння, визнання, прийняття іншого. Охарактеризовані види толерантності (міжособистісну, соціальну, національну, віротерпимість, гендерну, вікову, расову, географічну, міжкласову, фізіологічну, сексуальну, маргінальну). З’ясовано суть протилежної дефініції – інтолерантність, розкрито форми її прояву та проаналізовано причини формування.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB1501 Primary Education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Preschool Education and Pedagogical Innovations
Depositing User: лаборант Анна Єфімова
Date Deposited: 17 Nov 2015 10:20
Last Modified: 17 Nov 2015 10:24
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19369

Actions (login required)

View Item View Item