Максимова О. О. (2015) Толерантність: від епохи Відродження до сьогодення. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова Серія 11. (20). С. 172–180.
Стаття4.pdf
Завантажити (479kB) | Preview
Анотація
У статті показана зміна семантики поняття «толерантність» у зв’язку з
плином часу і трансформацією соціальних стосунків (від принципу, який врівноважував
відносини представників різних релігійних конфесій до мистецтва визнавати іншого як
рівноправного). Розглянуто тлумачення даної категорії з точки зору соціології, етики,
політології, психології та педагогіки. Визначено змістове наповнення категорії
«толерантність» не тільки як якості особистості, а й стану, що передбачає прояв
розуміння, визнання, прийняття іншого. Охарактеризовані види толерантності
(міжособистісну, соціальну, національну, віротерпимість, гендерну, вікову, расову,
географічну, міжкласову, фізіологічну, сексуальну, маргінальну). З’ясовано суть
протилежної дефініції – інтолерантність, розкрито форми її прояву та проаналізовано
причини формування.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Користувачі 4431 не знайдено. |
Дата подачі: | 17 Лист 2015 10:20 |
Оновлення: | 17 Лист 2015 10:24 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19369 |