Педагогічні умови підготовки майбутніх вчителів до проведення шкільного хімічного експерименту

Анічкіна, О. В. (2015) Педагогічні умови підготовки майбутніх вчителів до проведення шкільного хімічного експерименту. Молодий вчений (8(23)). pp. 102-105. ISSN 2304-5809

[img]
Preview
Text
Download (553kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто педагогічні умови поліпшення професійної підготовки майбутніх вчителів хімії у ВНЗ. Визна- чено можливості використання блок-схем в експериментально-методичній підготовці студентів. Проаналізовано практикуми хімічних дисциплін та їх можливості із забезпечення базової експериментально-методичної підго- товки студентів до вчительської діяльності. Досліджено ефективність використання безперервної експеримен- тально-методичної підготовки для забезпечення сформованості вмінь майбутніх вчителів проводити всі види шкільного хімічного експерименту. Визначено шляхи модернізації традиційних методичних прийомів (метод мікровикладання) в сучасних умовах інформатизації.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Divisions: Faculty of Natural Sciences > Department of Chemistry
Depositing User: Олександр Сергійович Яценко
Date Deposited: 24 Nov 2015 12:39
Last Modified: 24 Nov 2015 12:47
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19440

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics