Саух, П. Ю. (2015) Толерантність як цінність в системі полікультурної освіти. Толерантність як соціогуманітарна проблема сучасності: Міжнародна науково-теоретична конференція, 1-2 жовтня 2015 року : [матеріали доповідей та виступів]. pp. 273-278. ISSN 978-617-7265-32-9
|
Text
Download (151kB) | Preview |
Abstract
У статті обґрунтовується нова архітектоніка полікультурної освіти, центром якої є життєдайна парадигма особистості, пронизана принципами толерантності. У зв’язку з цим виокремлюються п’ять найважливіших методологічних стратегій полікультурної освіти, які виступають її орієнтирами й живильним джерелом гармонії людського й культурного багатоманіття. Окреслені нагальні проблеми реалізації проекту полікультурної освіти в Україні, які заважають гармонізації суспільного життя та процесам міжкультурного діалогу і взаєморозуміння.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Толерантність, полікультурна освіта, культурно-історична пам’ять, культурно-історичний нарцисизм, демократично-егалітарна політика. |
Subjects: | B Philosophy. Psychology. Religion > B Philosophy (General) L Education > L Education (General) |
Divisions: | Faculty of History > Department of Philosophy and Political Science |
Depositing User: | В. М. Заглада |
Date Deposited: | 07 Dec 2015 20:52 |
Last Modified: | 07 Dec 2015 20:52 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19479 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |