Толерантність як цінність в системі полікультурної освіти

Саух, П. Ю. (2015) Толерантність як цінність в системі полікультурної освіти. Толерантність як соціогуманітарна проблема сучасності: Міжнародна науково-теоретична конференція, 1-2 жовтня 2015 року : [матеріали доповідей та виступів]. pp. 273-278. ISSN 978-617-7265-32-9

[img]
Preview
Text
Download (151kB) | Preview

Abstract

У статті обґрунтовується нова архітектоніка полікультурної освіти, центром якої є життєдайна парадигма особистості, пронизана принципами толерантності. У зв’язку з цим виокремлюються п’ять найважливіших методологічних стратегій полікультурної освіти, які виступають її орієнтирами й живильним джерелом гармонії людського й культурного багатоманіття. Окреслені нагальні проблеми реалізації проекту полікультурної освіти в Україні, які заважають гармонізації суспільного життя та процесам міжкультурного діалогу і взаєморозуміння.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Толерантність, полікультурна освіта, культурно-історична пам’ять, культурно-історичний нарцисизм, демократично-егалітарна політика.
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > B Philosophy (General)
L Education > L Education (General)
Divisions: Faculty of History > Department of Philosophy and Political Science
Depositing User: В. М. Заглада
Date Deposited: 07 Dec 2015 20:52
Last Modified: 07 Dec 2015 20:52
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19479

Actions (login required)

View Item View Item