Цінності як чинник розвитку учіннєвих здібностей в підлітковому віці

Кирильчук, І. В. (2015) Цінності як чинник розвитку учіннєвих здібностей в підлітковому віці. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України "Психологія обдарованості", 4 (11). pp. 334-341.

[img]
Preview
Text
Download (677kB) | Preview

Abstract

У статті аналізуються підходи до дослідження проблеми розвитку учіннєвих здібностей підлітків у ціннісному контексті. Здібності одночасно розглядаються і як засоби індивідуалізації, і як ресурси розвитку особистості підлітка. Описуються результати порівняльного аналізу суб’єктивного відображення здібностей у ціннісній свідомості п’ятикласників та семикласників.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: цінності, здібності, учіннєві здібності, регуляція, компенсація, суб’єкт навчальної діяльності, підлітковий вік.
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of the Developmental Psychology and Consultancy
Depositing User: Оксана Горай
Date Deposited: 17 Dec 2015 13:39
Last Modified: 05 Oct 2016 08:58
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19559

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics