Методологія і теорія розвивального навчання математики

Семенець, С. П. (2015) Методологія і теорія розвивального навчання математики. Manual. Житомир: Видавець О. О. Євенок, 2015.

[img]
Preview
Text
Download (293kB) | Preview

Abstract

У монографії розкрито теоретико-методологічні засади, обгрунтовано теорію розвивального навчання математики, що включає: психологію математичних здібностей, концепцію моделі навчально-математичної діяльності і теорію задач; зміст і структуру рефлексії процесу учіння математики; вчення про суб’єкт учіння та стилі навчання; мету, цілі, завдання, системотвірне поняття та особливості змісту навчання; дидактичну модель організації навчально-математичної діяльності, професійно-особистісні якості вчителя та концепцію моделі педагогічної діяльності. Розрахована на науковців-педагогів, викладачів-методистів, учителів математики, магістрантів педагогічних і класичних університетів.

Item Type: Monograph (Manual)
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Q Science > QA Mathematics
Divisions: Faculty of Physics and Mathematics > Department of Mathematical Analysis, Business Analysis and Statistics
Depositing User: лаборант А. М. Бойко
Date Deposited: 17 Dec 2015 09:17
Last Modified: 03 Oct 2016 09:16
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19560

Actions (login required)

View Item View Item