Європейська математична освіта: реалізація особистісно-розвивального підходу

Семенець, С. П. and Семенець, Л. М. (2015) Європейська математична освіта: реалізація особистісно-розвивального підходу. Матеріали міжнародної науково-методичної конференції «Проблеми математичної освіти». pp. 22-23.

[img]
Preview
Text
Download (218kB) | Preview

Abstract

У роботі представлено концептуальні засади особистісно-розвивальної математичної освіти.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: інтерес до математики, навчально-математична діяльність,математичні здібності, концептуальна модель
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Q Science > QA Mathematics
Divisions: Faculty of Physics and Mathematics > Department of Physics and Labor Protection
Faculty of Physics and Mathematics > Department of Mathematical Analysis
Depositing User: лаборант А. М. Бойко
Date Deposited: 22 Dec 2015 13:41
Last Modified: 03 Oct 2016 09:20
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19632

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics