Формування соціально-економічної відповідальності у маркетингу

Вікарчук, О. І., Сахненко, А. О. (2015) Формування соціально-економічної відповідальності у маркетингу. Міжвузівська студентська науково-практична конференція Соціальна та екологічна відповідальність маркетингу. с. 25-34.

[img]
Перегляд
Text
Download (393kB) | Перегляд

Опис

Розглянуто сучасний рівень формування соціально-економічної відповідальності бізнес-структур і забезпечення конкурентоспроможності як критерію ефективності соціально орієнтованих маркетингових програм. Автор не тільки ставить завдання встановити відповідність між зазначеними категоріями, але й виявити критерій ефективності соціально орієнтованих маркетингових рішень.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: маркетинг, маркетингове дослідження, соціальна відповідальність, економічна відповідальність, підприємство.
Теми: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач, що депонує: Інна Олександрівна Клімова
Дата внесення: 23 Груд 2015 07:35
Останні зміни: 23 Груд 2015 07:35
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19652

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу