Формування соціально-економічної відповідальності у маркетингу

Вікарчук О. І., Сахненко А. О. (2015) Формування соціально-економічної відповідальності у маркетингу. Міжвузівська студентська науково-практична конференція Соціальна та екологічна відповідальність маркетингу. С. 25–34.

[img]
Preview
Текст
Download (393kB) | Preview

Анотація

Розглянуто сучасний рівень формування соціально-економічної відповідальності бізнес-структур і забезпечення конкурентоспроможності як критерію ефективності соціально орієнтованих маркетингових програм. Автор не тільки ставить завдання встановити відповідність між зазначеними категоріями, але й виявити критерій ефективності соціально орієнтованих маркетингових рішень.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: маркетинг, маркетингове дослідження, соціальна відповідальність, економічна відповідальність, підприємство.
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 23 Груд 2015 07:35
Оновлення: 23 Груд 2015 07:35
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19652

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу